Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeHonda po prostu pozbierała z magazynu co miała i zbudowała coś nowego. Fajna rzecz ten schowek. Ale to wszystko jeżeli będzie kosztował coś około 30 tysięcy (27-29) to drogą. Chyba wolał byĶ Ducata gdzie będę miał lżejsze moto, L-twina, małe spalanie, fajniejszy gang i krzywą momentu, lepszą moc. I co najważniejsze ładniejsze - to fakt kilka tysięcy drożej, ale też więcej frajdy. Dlatego jak by kosztował dużo mniej to można by się zastanowić. A tak jakoś nie widzę fenomenu tego moto. Oczywiście są wyznawcy Hondy którzy się spodoba.
Odpowiedz....w salonach znają już ceny (sprawdzałem w dwóch): NC 700S z ABS = 26200zł; NC 700X z ABS = 26900zł.... Bez ABS chyba taniej o 2000zł.. nie zapisałem, bo mnie interesuje raczej z ABS. Plus to, że X jest tylko 700zł droższy. Minusem poważnym to, że cena za S jest mocno przesadzona!!! 26200zł a na Słowacji 5290Euro=23800zł :))) Różnica między X a S w pozostałych krajach (Hiszpania, Włochy i Slowacja to też jakieś 2-3 tys zł). Dlaczego w Polsce S jest tak drogi jak X ?????? Może jak się oficjalnie pojawią ceny na stronie WWW hondy to może będzie to lepiej wyglądać... Jeśli nie to, chyba wolałbym dorzucić jeszcze 1500zł i kupić XJ6 - zawsze to R4 i wyższa kultura pracy silnika (jak dla mnie). Albo kupić S w Słowacji, jakby jeszcze Euro potaniało :))
Odpowiedz